All denna latte :(

Igår stalkade jag Emelie hela vägen hem till henne i Olofström. Väl framme, började vi pyssla med att färga ögonfransarna. Och jag säger bara att jag suger på det. För nu, ett dygn senare kan man ännu skymta massa svarta färgfläckar runt ögat som inte går bort. Iaf, efter det så grillade vi med Johannes och hans syrras familj som de bor där med. mumsmums

Vi gjorde massa ruuligt, allt annat än det vi egentligen skulle gjort... plugga. Haha, fast till våran förvåning tog vi ändå tag i läxorna idag. Vi vaknade vid halvtolvtiden. Ingen skola idag inte. Och solen stekte genom fönstret. Pigga som surikater kuta vi ner i köket, packa på oss mackor och latte och fortsatte ut i den soliga trädgården. Tänk om man hade en sån morgon varje dag. Inte ett moln på den ljusblå himlen, värme, grönt gräs, stor pool, utsickt högt ovanför resten av Olofström.

Framåt lunch, eller tjaa, ett tag efter vi vaknat tog vi en runda ner mot Ica eftersom Em har ett visst nickokicksbehov. Heheh. Inne i affären passera vi baby/småbarnsmat-avdelningen, eller med andra ord: gegga på burk. Vi kom in på lunchsnack och så övertygade Emelie mig att den där formen av burkmat faktiskt är gott. Själv hade jag inte käkat det på år o dar så jag övertalades till att välja denna typ av lunch. Gott och fettsnålt.
Trodde jag det skulle va.
Till hälften rätt..
ä
ä
ääÄÄCKLIGT!!!!! ..
iaf var min det.



Nu ikväll skulle jag och Patte tränat afrodans men ichtnicht. Ledaren hade fått nåt förhinder så vi fick ett pulsmedel-pass istället. KUL !
Nej, ingen ironi där inte, för det var faaktiskt kul :)

Kommentarer
Postat av: Sara

burkmat? det e ju sjukt gott!!!! :D:D:D:D:D

2008-04-23 @ 11:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0